Для чого передавати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води:
- Це вимога законодавства (відповідно до Постанова №630 Кабінету Міністрів України);
- Саме відповідно до показників здійснюються нарахування за послугу з централізованого гарячого водопостачання;
- Щоб уникнути нарахувань, які відбуваються автоматично при неподанні показників (відповідно до пункту 11 Постанови №630 Кабінету Міністрів України);
- Вчасно подані показники – запорука правильних нарахувань за послугу з централізованого гарячого водопостачання;
- Економія часу: щоб потім не витрачати час на очікування контролера для зняття контрольних показників приладу обліку.
Наголошуємо на тому, що передавати показники індивідуальних приладів обліку гарячої води необхідно всім споживачам без винятку (відповідно до пункту 14 Постанови №630 Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»).
До підприємства час від часу надходять звернення від вінничан, які мають індивідуальну систему опалення та не користуються послугою з централізованого постачання гарячої води, але при цьому вони досі є нашими споживачами, договір з нашим підприємством не розривали і мають встановлені квартирні прилади обліку гарячої води. Часто такі споживачі не передають показники і як наслідок – отримують у платіжках нарахування за послугу з централізованого гарячого водопостачання.
Ще раз наголошуємо: якщо ви не користуєтеся послугами з гарячого водопостачання, але все одно є нашим споживачем, - передавати показники потрібно обов’язково, навіть якщо ці показники не змінюються.
Від вашого відповідального ставлення залежать коректні нарахування!
Способи передачі показників індивідуальних приладів обліку гарячої води:
- зателефонувавши у відділ збуту енергії та послуг КП «Вінницяоблтеплоенерго» за номерами: (0432) 50-91-43, (0432) 65-69-41 з 20 по 25 число кожного місяця;
- у Вінницьких «Центрах обслуговування споживачів»;
- під час сплати комунальних послуг у відділеннях банків чи Укрпошти;
- на сайті https://www.pay.vn.ua (з питань, які виникають під час роботи з сервісом, звертайтеся в Центр муніципальних систем управління);
- зателефонувавши оператору центру муніципальних систем управління за номером (0432) 65-11-11.